Θέσεις του Τμήματος
Εμπορίας και Διαφήμισης, ΤΕΙ Κρήτης, για το σχέδιο «Αθηνά». Στην εισαγωγική έκθεση, ως στρατηγικοί στόχοι του σχεδίου «Αθηνά» προβάλλονται η προώθηση της Επιστημονικής και Τεχνολογικής
Εκπαίδευσης, η προώθηση της Έρευνας, και
της Καινοτομίας, η σύνδεσή τους με την
αγορά εργασίας και την επιχειρηματικότητα καθώς και η ανάπτυξη ανταγωνιστικού
ανθρώπινου δυναμικού. Με έκπληξη διαπιστώνουμε ότι μία από τις προτεινόμενες
πολιτικές επίτευξης των παραπάνω στόχων είναι η επιχειρούμενη κατάργηση όλων
των τμημάτων Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) και η συνακόλουθη απορρόφησή
τους από τα τμήματα Διοίκησης
Επιχειρήσεων.
Η «πρόταση» του Υπουργείου Παιδείας προφανέστατα αποσκοπεί στο να εξυπηρετήσει,
με εμφανώς αδόκιμο και ανορθολογικό τρόπο,
την κυρίαρχη λογική της περικοπής
κόστους καθώς στερείται οποιουδήποτε ακαδημαϊκού ερείσματος και
επαγγελματικής αιτιολογίας. Το σχέδιο νόμου «Αθηνά» διεκδικεί την παγκόσμια
πρωτοτυπία στο να αποκλείσει από τον χώρο της ελληνικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
την επιστήμη του Μάρκετινγκ ως διακριτό
αντικείμενο σπουδών, την ίδια στιγμή που στο εξωτερικό η λειτουργία και
η δημιουργία αυτοδύναμων τμημάτων Μάρκετινγκ συνιστούν το ακαδημαϊκά
αυτονόητο. Στερείται, επίσης,
επαγγελματικής αιτιολογίας καθώς αδυνατεί να αντιληφθεί ότι το Μάρκετινγκ
αποτελεί εκ των ων ουκ άνευ προϋπόθεση ανάπτυξης καινοτόμων ιδεών, ανταγωνιστικού ανθρώπινου δυναμικού και
απόκτησης συγκριτικού πλεονεκτήματος για τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα μας
κυρίως στην εποχή της οικονομικής κρίσης.
Η έκπληξή μας είναι
ακόμη μεγαλύτερη καθώς φαίνεται να αγνοεί
το γεγονός ότι το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ), ΤΕΙ Κρήτης
είναι το μοναδικό τμήμα στην Ελλάδα που προσφέρει κατεύθυνση Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, που
συνιστά πρωτοπόρο κλάδο τεχνολογικής καινοτομίας στην επιστήμη του Μάρκετινγκ,
με συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση στην αγορά εργασίας.
Καταστρέφει, τέλος, τα όνειρα και αγνοεί την πολύμοχθη
προσπάθεια των φοιτητών μας να
αποκτήσουν την επιστημονική κατάρτιση της επιλογής τους, που θα τους
προσδώσει συγκριτικό ανταγωνιστικό
πλεονέκτημα στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία.
Εκφράζουμε τη ριζική αντίθεσή μας στην «πρόταση» του
Υπουργείου Παιδείας και προτείνουμε το συνολικό χωροταξικό ανασχεδιασμό της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη βάση των
πραγματικών επιστημονικών, κοινωνικών και αναπτυξιακών αναγκών.
Το ακαδημαϊκό προσωπικό του Τμήματος Εμπορίας και
Διαφήμισης, ΤΕΙ Κρήτης.
online purchase abortion pill abortion pill pill for abortion online
Σχόλια (
)
|